سری ایزولوگ™

ISOLOG™ SERIES

i201

UnderScreed

 i201  به عنوان اولین محصول آوالوژی به بازار عرضه گردیده است. حدود 6 سال از اولین پروژه ای که به وسیله این عایق صدا بندی شده است می گذرد.  این عایق صوتی کف می تواند تا 26 دسیبل کاهش صدای کوبه ای را ارماست. ترکیب منحصر بفرد مواد اولیه در این محصول دوستدار محیط زیست آن را به یک عایق مناسب برای قرارگیری زیر کف پارکت، لمینیت و موکت تبدیل نموده است. i702 برای قرارگیری در زیر کف نهایی طراحی شده و لذا علاوه بر واحدهای در حال ساخت، در ساختمان‌های‌احداث‌شده نیز قابل استفاده است. این عایق در کاربردهای متنوع بلحاظ آکوستیکی دارای عملکرد مناسبی هست و بکارگیری آن به ویژه در ساختمان‌های برند سازگار با محیط زیست توصیه می‌شود.

مشخصات فنی

عملکرد آکوستیکی

میزان عایق بندی صوتی حداقل 24 دسیبل خواهد بود.

عملکرد مکانیکی

نشست طولانی مدت i201 در بازه 1 تا 2 میلیمتر گزارش شده است.

ابعاد

به صورت رول تولید و عرضه می گردد. عرض آن 1 متر بوده و طول آن 6 متر می باشد.

عملکرد عایق بندی صدای کوبه ای

بر اساس استاندارد BS EN 10140 در شرایط آزمایشگاهی عملکرد عایق در مقابله با صدای کوبه ای ارزیابی می شود. مرجع انجام این آزمایش در ایران مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی است.

بررسی نشست طولانی مدت عایق

بر اساس استاندارد BS EN 1606 لایه عایق حداقل به مدت 123 روز زیر بارگذاری 200 کیلوگرم بر مترمربع قرار میگرد. با استفاده از الگوریتم استاندارد، نتایج تا زمان مورد نیاز مانند 20 و 30 سال تعمیم داده می شوند تا میزان نشست طولانی مدت محاسه گردد.